the story of me: nak makan orang!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • 5SOSFAN MAHOMIE DIRECTIONER


owner

Contact Me

credits
15:23 | 0 Cloud(s)
nak makan orang!



today, sayha nak makan orang! boleh? sini siapa yang nak mintak penumbuk. saya boleh bagi mehh! jangan malu.jangan segan. saya murah hati serta ringan tangan nihh! watch out your mouth! siapa suara nyempreng sini? eeii, sakit telinga lha.


mulut busuk!


apakah lan*** kalau kita dah jadi baik nak tolong nihh tapi diperli dicaci pulakk! ikut kan hati nak saja saya buat sebegini pada girls tuhh, tolong respect orang sikit lha. aku tahu aku budak baru so jangan nak menjeling mata juling kat aku. tak payah keluarkan voices kau yang merdu teramat. kau ingat kau hot, choop! hot kehh? tukar lha, kau dah lame and banyak kabel backing then aku nihh budak baru kawan pung tak ada. volume suara tuhh slow kan lha. sakit telinga menggelegak otak aku dengar. kalau aku ada heart attack mampus kat sekolah smktg tuhh. takk nakkk!!! iye aku tahu kau awesome everything yang baik semua kat kau cun,capture pic dengan candy,pakai shawl terhot pergi sekolah dengan kemas nya kasut converse koyak stokin pendek nampak kai hitam kau. seasons tuhh meyh.tak apa! aku bersabar sahaja. aku tahu lagi sedar diri bahawa aku low and tak se-perfect kau and ada geng. biar lah kau dengan dunia kau. lepas nihh, ada kelas or tidak kau fikir sendiri kalau kena marah jangan babitkan aku. aku terus nak belajar !



untung aku tak meletop sangat. aku just terkeluar lan*** sangat. maaf.maaf! terlampau bengang nihh. aku terlupa nak kwal dalaman aku . tapi nasib hati aku pujuk.  relax! manusia kann.

yow! aku sudah relax dan tenang cuma terasa sedikit,think positively! maybe perempuan tuhh memang macam tuhh.terlebih gembira dan sukar memahami perasaan orang 
sayha ingat nihh!
pada mereka pulakk~~ jangan mudah menyakiti orang lain dan appreciate plus respect sesama classmate. orang buat baik jangan diperli.






liam payne! layan~~

niall! liam! dont be like this. hukk--3
#NONSENSE
mahu menenangkan hati






0 Comments:


Post a Comment